Veřejnost

Komunikační strategie a návyky v práci s klienty

22. - 23. 11. 2022 Každý den 9-18 hod.
Vzdělávací centrum Hájenka Holešov
3 400 Kč

„Není možné nekomunikovat. I tím, že nic neříkáme či neděláme, poskytujeme druhé straně jasnou informaci.“

Každý z nás je neustále v nějaké komunikaci s druhými lidmi. Nebo alespoň se sebou samým.

Stojí tedy za to být pro tuto interakci lépe komunikačně vybaven?

Jak mluvit s druhými, když každý jsme jiný a na každého funguje něco jiného? Jak vnímat osobnostní různost i na straně klienta a jakou pak volit komunikační strategii, aby nedošlo ke konfliktu? A když už k němu dojde, jak ho zvládnout v klidu tak, aby netrpěla naše důstojnost?


Kurz je akreditovaný v rámci MPSV pod č. A2021/0661-SP/VP.

Tento kurz vám pomůže získat reálné dovednosti v oblasti komunikace, které vám pomůžou zvládat i náročné komunikační situace. V rámci sdílení s kolegy může přijít inspirace, která vám může pomoci vyřešit i to, s čím si dlouho nevíte rady.

Pro koho je kurz určen?

  • Pro všechny, kteří mají zájem komunikačně rozvíjet a poznávat sebe sama i druhé
  • Pro pracovníky v sociálních službách a pro ty, kdo vstupují do interakcí s různými typy klientů
  • Pro zaměstnance široké škály veřejných institucí

Na kurzu se dozvíte

  • Jaké jsou základní principy komunikace a aktivního naslouchání?
  • Jak nám v komunikaci s lidmi může prospívat asertivita a jaká jsou její pravidla?
  • Co je zpětná vazba a jak ji můžu využít?
  • Jak zvládat konfliktní situace a co je technika JUDO?
  • Co je test osobnosti MBTI, co můžu zjistit o sobě a druhých lidech a jak mi to prospěje?
  • Na čem je založen Respektující přístup a jak ho můžu využít v práci i v dalších vztazích?
  • Jak podobné situace jako já řeší jiní a v čem se můžu inspirovat?

Výhody kurzu

  • Kurz proběhne v malé skupince do 16 účastníků - vysoká míra zapojení každého z účastníků
  • Kurz je veden zážitkovou formou - prožitky budou zarámovány do praktických postupů a doporučení
  • Jedna se o kurz s udělenou akrediací MPSV - absolventi obdrží osvědčení

Kurz povede lektor Jakub Šneidr

  • Lektor osobnostního rozvoje od roku 2011
  • Lektor a instruktor ve společnostech Tokaheya / Prázdninová škola Lipnice, z.s.
  • Autor a lektor akreditovaných kurzů v rámci MPSV a MŠMT
  • Zakladatel a tvůrce mnoha projektů
  • Podnikatel a inovátor

Místo a čas realizace kurzu

Kurz proběhne v budově vzdělávacího centra Hájenka.

Rozsah kurzu činí 16 hodin.
Kurz bude probíhat každý den v čase 9:00 - 18:00 hod.

Číslo akreditace MPSV

Číslo akreditace v rámci MPSV je A2021/0661-SP/VP.

Absolventi kurzu Komunikační strategie a návyky v práci s klienty obdrží osvědčení o absolvování.

Komunikační strategie a návyky v práci s klienty přihláška

Informace o účastníkovi

Fakturační údaje

Vyplňujte jen v případě, že budete poplatek za kurz hradit přes fakturu

Ostatní

Zpracovávám, prosím počkejte...

Po vyplnění a odeslání Vám zašleme potvrzení a další informace e-mailem.

Otázka?

Pokud se potřebujete na něco zeptat, neváhejte nás kontaktovat.

Volejte na 736 103 994 Jakub Šneidr
Pište na jakub@tokaheya.cz a my Vám brzy odpovíme.