Firmy & neziskovky

Efektivní a respektující komunikace

Pomůžeme vám i vašemu týmu nastavit komunikaci, která bude efektivní a zároveň důstojná, s respektem ke každému napříč firemní hierarchií.

Proč do toho jít

Každý z nás je neustále v nějaké komunikaci s druhými lidmi. Nebo alespoň se sebou samým. Stojí tedy za to být pro tuto interakci lépe komunikačně vybaven. Zlepšit některé své komunikační návyky, lépe naslouchat a snažit se nejen slyšet, ale skutečně chápat, to vše může výrazně podpořit vzájemné fungování celého týmu a posílit vaši spokojenost. Komunikace s respektem dá vám i vašim lidem pocit přijetí a sebehodnoty a na tom se vyplatí pracovat.

Co se dozvíte

  • Jak mluvit s druhými, když každý jsme jiný a na každého funguje něco jiného?
  • Jak vnímat osobnostní různost u kolegů i klientů a jakou pak volit komunikační strategii, aby nedošlo ke konfliktu?
  • Jak zvládnout konflikt v klidu tak, aby netrpěla naše důstojnost?
  • Jaké jsou principy respektující komunikace a co nám z dlouhodobého hlediska může přinést?

Jak to probíhá

Učení zážitkem je pro vzdělávání velmi vhodné. Klademe důraz na akci a přímé použití znalostí a dovedností. Nestačí si nové poznatky pouze zapamatovat, je důležité získané i vyzkoušet. Významné je také vyhodnocení situace, reflexe a následné využití toho, co je efektivní.

„ Není možné nekomunikovat. I tím, že nic neříkáme či neděláme, poskytujeme druhé straně jasnou informaci. “

Efektivní a respektující komunikaceobjednávka

Ke každé poptávce přistupujeme osobitým a pečlivým způsobem. Na osobní schůzce si definujeme, jaké jsou vaše cíle, jakou změnu potřebujete a kdo bude účastnická skupina. Na základě toho pak připravíme program, který bude odpovídat potřebám vašim i potřebám účastnické skupiny.

Mám zájem o více informací

V případě Vašeho zájmu o kurz nebo libovolné otázky nás kontaktujte.

Volejte na 736 103 994 Jakub Šneidr
Pište na info@tokaheya.cz a my Vám brzy odpovíme.